Zwroty i reklamacje

Zwrot towaru
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru.
Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami:
Dombal
Wal Miedzeszyński 584
03-994 Warszawa
Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria. Zwracany towar nie może nosić śladów użytkowania, musi być czysty.
Pamiętaj o podpisaniu dokumentu zwrotu towaru.
DOKUMENTY BEZ PODPISU nie zostaną uznane.
Nie zapomnij dołączyć dowodu zakupu w postaci paragonu, który był dołączony do otrzymanego przez Ciebie zamówienia.
Zwrotu wpłaty dokonamy w przeciągu 14 dni od daty przyjęcia zwrotu lub dostarczenia przez konsumenta dowodu jego odesłania.
Forma zwrotu środków będzie taka sama jak zaznaczona w formularzu zwrotu i jak dokonana przez Państwa płatność.
Jeśli zapłacono za zamówienie gotówką przy odbiorze – zwrot należności nastąpi na konto wskazane w formularzu.
Koszty zwrotu towaru ponosi Klient.
Nie przyjmujemy przesyłek "za pobraniem" - nie mamy technicznej możliwości odbioru takiej paczki.
Z uwagi na bezpieczeństwo przesyłki i tempo jej dostarczenia polecamy odsyłanie towarów firmą kurierską lub korzystając z opcji pocztowej "Potwierdzenie nadania" / "Paczka polecona".
W przypadku wątpliwości, skontaktuj się z Działem Obsługi Klienta (sklep@osb3.pl.pl lub pod nr tel: ).

Składanie reklamacji
W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:
Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki.
Dokument powinien zawierać następujące dane:
imię i nazwisko
adres e-mail lub adres do korespondencji
nr telefonu
wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji
data zakupu oraz wystąpienia wady.
Możesz również własnoręcznie przygotować opis reklamacji wzorując się na treści formularza, zachęcamy jednak do skorzystania z przygotowanego przez nas formularza, który znacznie ułatwi Ci dokonanie reklamacji.
Wyślij reklamowany produkt razem z formularzem na adres magazynu:
Dombal
Wal Miedzeszyński 584
03-994 Warszawa
z dopiskiem „OSB3 - reklamacja”
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu.
Reklamacje rozpatrywane są niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 14 dni od daty otrzymania reklamowanego produktu.
W przypadku, gdy reklamacja zostanie uznana za zasadną, spełnimy roszczenie reklamacyjne zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w zakresie rękojmi.
Z uwagi na bezpieczeństwo przesyłki polecamy odsyłanie towarów firmą kurierską lub korzystając z opcji pocztowej "Potwierdzenie nadania" / "Paczka polecona".
Uwaga! Możesz też skontaktować się z naszym Biurem Obsługi Klienta, wówczas sami odbierzemy reklamowany produkt od ciebie.

Pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr dostępna jest platforma internetowego systemu rozstrzygania sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami na szczeblu unijnym (platforma ODR). Platforma ODR stanowi interaktywną i wielojęzyczną stronę internetową z punktem kompleksowej obsługi dla konsumentów i przedsiębiorców dążących do pozasądowego rozstrzygnięcia sporu dotyczącego zobowiązań umownych wynikających z internetowej mowy sprzedaży lub umowy o świadczenie usług.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl